| نام: | محمد حسام نصیرزاده بافقی |
| جنسیت: | مرد - مجرد |
| محل سکونت: | ایران - یزد |
| درباره من: | من یک نوجوان جویای نام هستم فقط همین ----- پرسید رفیقی که مرا لیک سئوال است از بعد حسین آن که شهن شاه جلال است مبهوت وقارش شرفش دشت و جبال است این گریه و شیون که بهرماه و به سال است سیر حکمی است و یا خواب و خیال اســــت پیری برسید و نظری کرد و به لبخنــد فرمود که ای عاقل و روشندل و دلبند مجنون نشدی تا که بدانی که در این بند بالله که دراین عرصه بسی جای ملال است دیوانگی عشق حسین عین کمال اسـت این جامه دریدن نه فقط شوری حال است از بهر عروج عملی شه پر و بال است --- چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد چه نکوتر آنکه مرغــی ز قفـس پریده باشد پـر و بـال ما بریدند و در قفـس گشـودند چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد من از آن یکی گـزیدم که بجـز یکـی ندیدم که میان جمله خوبان به صفت گزیده باشد عجب از حبیـبم آید که ملول می نماید نکند که از رقیبان سـخنی شـنیده باشد اگر از کسی رسیده است به ما بدی بماند به کسی مبـاد از ما که بدی رسـیده باشد. --------------- تا که بودیم نبودیم کسی، کشت ما را غم بی همنفسی تا که رفتیم همه یار شدند، خفته ایم و همه بیدار شدند قدر آئینه بدانیم چو هست نه در آن وقت که افتاد و شکست در حیرتم از مرام این مردم پست این طایفه ی زنده کش مرده پرست تا هست به ذلت بکشندش به جفا تا رفت به عزت ببرندش سر دست آه میترسم شبی رسوا شوم، بدتر از رسواییم تنها شوم آه ازآن تیر و از آن روی و کمند، پیش رویم خنده پشتم پوزخند |
| ایمیل: | hesam3xx@yahoo.com |
| تحصیلات: | دانش آموز - ریاضی فیزیک |
| علایق: | ورزش-مطالعه و تحقیق-دیدن سریال-دیدن مسابقات ورزشی و تماشاکردن برنامه90-شعرخوانی بخصوص شعرهای وحشی بافقی و حافظ و شهریار |
| کتب مورد علاقه: | کتاب های رمان و تاریخی بیشتر اهل مطالعه مجله ها و مصاحبه های ورزشی با بازیکنان تیم های مختلف ورزشی هستم!!! |
| فیلم و سریال: | اخراجی ها-وضعیت سفید-مختارنامه-یوسف پیامبر-شب های برره-قهوه تلخ-آوای باران |
| موسیقی: | عاشق نوای گرم سید جواد ذاکر - حاج حسین سیب سرخی -سید علی مومنی - جواد مقدم - عبدالرضا هلالی و ... هستم تا ذکر حسین هست موسیقی کیلویی چند ؟؟؟ البته بیشتر به موسیقی های سنتی علاقه دارم تا رپ و این چرت و پرتا |
| ورزش مورد علاقه: | هندبال-پینگ پونگ-والیبال-فوتسال-شنا |
